مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: دانش آموز کرمانشاهی موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی نقاشی سازمان بهداشت جهانی شد.
کد خبر: ۴۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سلیمان محبیاظهار کرد: "فربد جعفری" دانش آموز پایه دوم ابتدایی دبستان کانون مشاوره دوم شهر کرمانشاه در مسابقات جهانی نقاشی که در کشور مصر برگزار شد، در بین دانش آموزان سراسر جهان عنوان اول را کسب کرد.

محبی ادامه داد: فربد جعفری در گروه سنی 8 تا 9 سال این عنوان جهانی را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: در این مسابقه نقاشی که با موضوع افسردگی در کشور مصر برگزار شد، تعداد زیادی از دانش آموزان از سراسر دنیا شرکت کرده بودند.

محبی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت روز جهانی بهداشت برگزار شده بود، ادامه داد: در این دوره از مسابقات تنها شش هزار اثر از کشور ما برای شرکت در مسابقه ارسال شده بود.

 وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بهداشت جهاني امسال (2017) براي روز جهاني بهداشت شعار "بيا در مورد افسردگي حرف بزنيم" را انتخاب و اعلام كرد، افزود: یکی از دلایلانتخاب شعار امسال شیوع بالای افسردگی و ناتوانی‌های ایجاد شده بر اثر این بیماری است، چراکه افسردگی شایعترین و مهمترین بیماری روانپزشکی در بین گروه بزرگسال است.

محبی ادامه داد: در حال حاضر بیماری افسردگی در دنیا شیوع بالایی داشته و پیش بینی می شود تا سال 2020 میلادی این بیماری در رده دوم بیماری های شایع قرار گیرد و همین مسئله اهمیت شناخت افسردگی و برنامه ریزی برای مقابله با آن را نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار